'זמן חורף' בקול חי, נשמע מעניין…

    יוסי ברויער 7 Comment on 'זמן חורף' בקול חי, נשמע מעניין…
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אקטואליה יהודית, הגות והשקפה, שיעורי תורה ושו"ת בהלכה – חינוך, בריאות, בישול וסודות מהמטבח – שעשועונים, חידונים, אתגרים ופרסים – את כל זה ועוד תמצאו בלוח השידורים המעודכן לחורף הקרוב של קול חי, המציין בימים אלו 16 שנים להקמת התחנה

     

    זמן חורף כבר כאן ומביא אתו משב רוח מרענן בדמות חידושים ועדכונים בלוח השידורים של קול חי.

     

    לצד התוכניות הוותיקות והטובות לאורך היממה כולה, מתווספות תוכניות חדשות, מגישים חדשים-ישנים ופינות יומיות ושבועיות. החידושים באים לידי ביטוי בכל התחומים – הלכה, הגות והשקפה, אקטואליה וחדשות, מוזיקה ופנאי, ומותאמים לכל המשפחה. גברים, נשים, נוער ובוגרים.

     

    בין החידושים הבולטים:

    "שיחת היום" – עם הרב חיים הורביץ

     

    בכל בוקר ב-9:00. התוכנית עוסקת באקטואליה יהודית וענייני היום השונים. תאריכים מיוחדים, הנהגות רלוונטיות לכל יום, והתייחסות לאירועים מזווית השקפתית. בין המשתתפים הקבועים בתוכנית: הרב הראשי הגרי"מ לאו, הרב יצחק בצרי, הרב ישראל גליס, הרב אבא טורצקי – כשאליהם מצטרפים בכל יום אורחים ומרואיינים נוספים.

     

    "עניין משפחתי"

     

    בכל בוקר ב-10:00. שעתיים של תוכנית משפחתית העוסקת במגוון רחב של נושאים: חינוך, בריאות, תזונה, בישול ועוד. עצות וטיפים מטובי המומחים , תוך דגש על שיתוף המאזינים ועיסוק במה שמעניין אותם. את התוכנית מגישים בימים ראשון ורביעי – הגב' רחל קליין פסטג. בימי שני – יואב דיליאון. ובימי שלישי – הגב' מירי שניאורסון מצטרפת לצוות המוביל ותוסיף מהניסיון המקצועי שלה לטובת המאזינים.

     

    "בקצב היום"

     

    בכל יום ב-12:00. תוכנית המוזיקה היהודית המואזנת ביותר בעולם המשודרת בחודשים האחרונים באתר קול חי, באתר המוזיקה ישראל 1 וכן בתחנות רדיו יהודיות בעולם ובהם: רדיו הידברות בניו-יורק, רדיו שלום בקנדה. כעת מצטרף המשדר העולמי ללוח המשדרים היומי גם מעל גלי האתר.

     

    "מה חדש"

     

    יומן הצהריים עם בצלאל קאהן, כל יום ב-13:00. משדר אקטואליה מרכזי המביא את הקולות, הדיווחים והאישים שעושים את היום.

     

    "זמן אוויר"

     

    עם מנחם טוקר כל יום ב-14:00. הפסקת הצהריים שלכם הולכת להשתנות עם חזרתו של מנחם טוקר בתוכנית תוססת ומלאת אנרגיות.

     

    "טובים השניים"

     

    עם אלעד כהן ויהודה שוקרון כל יום ב-16:00. הצמד הכי מצחיק מעל גלי האתר, יעסוק בנושאים הבוערים באמת מזווית ראייה ייחודית שתעלה חיוך על פניכם.

     

    "תכלס"

     

    עם אריאל ברמן כל יום ב-17:00. קבלו את האיש והמיקרופון בתוכנית מחודשת שכוללת את 'מועצת התכלס' – פורום הגיגנים הבוחנים ודנים בענייני היום. שעשועונים, אתגרים, משימות ופרסים.

     

    "מוצ"ש חי"

     

    עם מנחם טוקר כל מוצאי שבת ב-22:00. התוכנית המיתולוגית חוזרת ל'קול חי'. 18 שנים משדר מנחם טוקר את תוכנית הדגל של עולם המוזיקה החסידית, מתוכם שנים רבות ב'קול חי'. כעת חוזרת התוכנית למתכונתה המקורית ובמשך שלוש שעות בכל שבוע, אתם מוזמנים ליהנות מעולם המוזיקה היהודית.

     

    מנכ"ל 'קול חי' עידו ליבוביץ, אמר עם עליית לוח השידורים המחודש: "בימים אלו, בהם מלאו 16 שנים להקמת התחנה אנו מוכיחים שוב, כי קול חי הייתה ונשארה התחנה המובילה במגזר. אנחנו נמצאים תמיד עם יד על הדופק ומעדכנים בהתאם לצורך ולשביעות רצונם המלא של המאזינים, המלווים אותנו בנאמנות שנים רבות".

     

    מנהל התוכניות והחדשות אבי רוזן, אמר כי הוא חש סיפוק רב מתגובות המאזינים. "מחמם את הלב לשמוע שהמאזינים שלנו רואים בתחנה לא רק כלי תקשורת, אלא הרבה מעבר לכך. נעשה הכל להמשיך ולחזק את הקשר ותחושת המשפחתיות שנוצרה במהלך השנים הרבות".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מה יהיה עם יוסי איזנטל??? הוא יגיש איזה תוכנית??? למה לא כתבתם עליו מילה???

    2. 6

      רוצים את אייזנטל ברדיו!!!
      לא מוותרים עליו!!!

    3. 5

      אז יעשהו שהיה תוכנית ביחד כי אין על יוסי חבל על הזמן

    4. 1

      אין על אריאל ברמן העננננננננננננננקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!